Stop

Blog może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich. Jeżeli nie masz 18 lat, nie powinieneś wchodzić dalej.

Rezygnuję Wchodzę


Notki w archiwum:

paździe.29

Ploteczki

dodano: 29 października 2010 przez grabusia4


Wczoraj wyskoczyłam do kolezanki z warszawskiego forum na kawke i ploteczki , umówiłam sie jeszcze z jedna kolezanka i wpadłysmy do niej hurtowo , mały najpierw trzymał się tylko moich rąk ale później się oswoił i nawet dał mi pogadac w spokoju, długo nie siediałysmy bo dzieciaki miały swoje plany co do drzemek i trzeba było sie zbierac , ku mojemu zaskoczeniu nawet mój łobuz...



paździe.27

Dentysta

dodano: 27 października 2010 przez grabusia4


Dzis bylismy u dentysty na przegladzie ząbków i wizycie zapoznawczej , za tydzien mamy nastepną wizyte podczas której mały bedzie miał lapisowane ząbki , gdyz wdała sie próchnica butelkowa ,i mały ma górne jedynki i dwójki zniszczone , na szczescie reszta ząbków jeszcze nie jest zainfekowana i slicznie sie bielą, rano podczas mycia zauwazyłam że dolna prawa piateczka juz...



paździe.21

Ortopeda

dodano: 21 października 2010 przez grabusia4


Dzis mamy ostatnia kontrolna wizyte u ortopedy, ale dopiero na 16,45 trochę późno ale mówi sie trudno, wiatr na dworzu wieje aż leb urywa, bedę musiała małego dobrze opatulic zeby mi nie zmarzł za bardzo. Na obiad upichciłam kapusniaczek z boczkiem , ja za bardzo nie lubie ale mój m. bardzo lubi a juz bardzo długo nie gotowałam, to na pewno sie ucieszy, dla małego to wezme zupe od...



paździe.14

:)

dodano: 14 października 2010 przez grabusia4


Na dworzu jakos tak smutno i ponuro ale widzę że zza bloku wychyla się nieśmiało słoneczko , może jeszcze bedzie ładnie , poźniej wyskocze na zakupki , mam troche rzeczy do kupienia w rossmanie i kartke musze chrzestnej wysłac na urodziny i imieniny , urodziny ma w ten sam dzien co ja a imieniny juz jutro ale życzenia jej złożę przez telefon a kartka pójdzie na urodzinki. Wczoraj...



paździe.12

Kolejna noc...

dodano: 12 października 2010 przez grabusia4


Znów mały obudził sie nad ranem z goraczką , podałam mu paracetamol napił się mleka i po godzinie tańca w łózeczku zasnął , wstalismy dopiero o 8,30, , zapisałam go już do lekarki , na wizytę mamy na 11,10 mam nadzieje ze wypatrzy lepiej niz ja czy to zęby czy jakieś cholerne zapalenie jamy , ale pleśniawek ani sladu no i po paracetamolu w ogóle inne dziecko , pogodne i nawet...



paździe.7

07,10,2010

dodano: 7 października 2010 przez grabusia4


Kolejny śliczny słoneczny dzień , gdyby nie to wiatrzycho które łeb urywa to prawie jak wiosna, zaraz się zbiorę do kupy i pójde z małym na spacer i małe zakupy, odkad mały pewnie chodzi to wizyta w sklepie jest koszmarkiem , potrafi zrobic przedstawienie w najmniej odpowiednim momencie i zazwyczaj sam nie wie o co mu wtedy chodzi, ostatnio pani kasjerka podarowała mojemu łobuzowi...



paździe.5

05,10,2010

dodano: 5 października 2010 przez grabusia4


Nie bedę wymyslała tytułu bo mi się nie chce , ogólnie wcale nic mi sie nie chce, mały już w ogóle w dzień mi nie śpi wiec nawet te 3 godziny które miałam wolne od niego juz są nie aktualne a czasem przydała sie taka luka w  jego aktywnosci , teraz za to bajki są na porządku dziennym , moze je ogladac non stop , dzieki temu nie biega wciąz za mną z jekiem bo tak też...