Stop

Blog może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich. Jeżeli nie masz 18 lat, nie powinieneś wchodzić dalej.

Rezygnuję Wchodzę


listopad6

Dzień jak co dzień

dodano: 6 listopada 2009 przez grabusia4


Pochmurno , szaro , buro i ponuro nie cierpię jesieni i tych krótszych dni bo nie wiadomo co z nimi zrobic na wszystko brakuje czasu i mam wrażenie że zaraz trzeba iśc spać.

Mały mi stracha napedził ile wlezie płakał strasznie chyba ze 40 minut a ja razem z nim bo juz nie wiedziałam co mam robic m. nosił go przytulał kołysał i nic nie pomagało aż piastki zaciskał w końcu dałam mu nurofen i przeszło mu po 15 min. zaczął się bawic a teraz spi juz dość długo , niczego sie tak nie boje jak tego że on będzie chory a będzie pewnie nie raz a ja taka panikara jestem na jego punkcie zobaczymy jak minie reszta dnia czy atak płaczu się powtórzy jeśli tak to wezwę lekarza chociaz za bardzo nie mam kasy na wizyty domowe ale jak będzie trzeba to srac na kasę wezwę i tyle, na dodatek nie mamy samochodu jakby trzeba było jechac kiedy na ostry dyzur to nie ma czym trzeba bedzie wzywac takxi a oni też sobie nieźle liczą.

Dziś w Tvn mówili o tym policjancie który przez telefon dawał instrukcje matce jak ma ratowac swoje tygodniowe dziecko , od razu medal takiemu jakby nie on to kobieta z paniki nic by nie zrobiła  i po małym aniołku by było a tak wszystko jest ok, oby wiecej takich ludzi w słuzbach a nie aby odwalic zmiane i do domu .




Dodaj do:


Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Odpowiedzi moga dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Nie ma jeszcze komentarzy - wyraź swoją opinię jako pierwszy